WELKOM

WELKOM OP

2 MAART 2013 - Het begin van mijn eigen receptenblog.

Beste bezoeker,

Reeds een hele tijd krijg ik regelmatig de vraag of ik het recept voor die ene pasta of voor die taart of voor dat varkenshaasje kon doorsturen.  Vervolgens leek het me interessant om zelf uitgevonden recepten of eventuele getweakte recepten van bekende tv-koks inderdaad te vereeuwigen op één of andere manier.  Een kookboek was het eerste idee.  Tijdens mijn eerste Indonesiëreis in 2012 heb ik een aantal recepten uitgetypt en bewaard op een kleine laptop die ik bij me had.  Deze had ik geleend van een kameraad ... daarna teruggegeven ... maar de recepten zijn daar ook op blijven staan.  

In dit technologische tijdperk vol smartphones, tablets, kleine laptops, grote laptops, smart tv's of zelfs nog de oude PC of huiscomputer vind ik dat het best wel kan om recepten op een digitale manier voor te stellen.  

De geboorte van 'TAFELKUNSTJES', te bereiken via mijn eigen website: www.bartdirkx.be.
Ik zal proberen op deze blog mijn lekkerste creaties te delen met mijn lezerspubliek.

Ik wens jullie veel plezier met het lezen / uitproberen / verorberen van de recepten / gerechten / borden die voortvloeien uit jullie bezoek aan deze blogspot.

mvg,

Bart

Bart in actie in Ubud (Bali, Indonesië 2012)

Reacties